середа, 26 жовтня 2016 р.

Комунікативні вправи для навчання граматики англійської мови

КОМУНІКАТИВНІ ВПРАВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ

 1. Routines. (6 клас. Вживання Present Indefinite для опису звичних, постійних дій.)
1)    За 5 хв. учні повинні описати повними реченнями щонайбільше дій, які вони виконують щодня, один раз на місяць, один раз на рік.
2)    Потім вони об'єднуються в групи по 4-5 чол. і зачитують ці речення вголос. Якщо ще хтось із членів групи описав таку саму дію, то всі повинні вилучити це речення зі свого переліку.
3)    Зрештою у кожного залишаться в переліку тільки ті дії, які характерні для них особисто.
4)    Представник кожної групи описує ці особливі дії від третьої особи:
Tania goes to ballet class every day.
Dior doesn't eat anything for one day every month.
5)    У добре підготовленому класі члени інших груп можуть поставити запитання й отримати детальнішу інформацію про того чи іншого учня, який зацікавив їх своїми особливими діями.

2. Family Tree. (6 класТема "Family". Вживання присвійного відмінка іменника).  Можливі два способи виконання цієї вправи:
1)    Кожен учень повинен намалювати своє родинне дерево, вказавши імена, і пояснити родинні зв'язки.
2)    Усій групі пропонується одне родинне дерево і вони повинні усно чи письмово встановити родинні зв'язки.
3)    Якщо група добре підготовлена, то вправу можна ускладнити, запропонувавши одному учневі "читати" схему родинного дерева, а іншому — відтворити його на чистому аркуші зі слів партнера.

3. Whose is it? (6-7 клас. Вживання присвійного відмінка іменниківабсолютної форми присвійних займенників). Вправу можна виконувати усно або письмово.
1)    Посеред столу лежать різні предмети, що належать учням класу (по одному-два від кожного учня). Бажано, щоб учні знали, кому що належить і як цей предмет називається англійською мовою.
2)    Усі учні стають навколо столу, по черзі беруть будь-який предмет і кажуть, кому він належить: The pen is Ciena'sThis is O lena's pen.
3)    Якщо вони сумніваються, то повинні уточнити, звертаючись до учня, якому, на їхню думку, належить цей предмет: Is this pen yours,Olena? — Noit isn't mineIt's Halyna's.

4. Find someone who. (7 клас. Вживання the Present Perfect Tense, прислівників evernever у питальній, стверджувальній і заперечній формах.)
1)    На кожній картці написано завдання, що починається словами: Findsomeone who + Present Perfect
2)    Карток повинно бути 10, але їх варто дублювати.
3)    Одне завдання вчитель виконує з класом для зразка: читає завдання, запитує учнів,  записує повну відповідь на дошці.
4)    Потім учні приступають до виконання вправи. За 5 хв. вони повинні заповнити якнайбільше карток.
5)    Способи перевірки:
ü      Вчитель запитує, а учні зачитують свої відповіді на це запитання.
ü      Підраховують, хто скільки завдань виконав, а правильність виконання можна перевірити після уроку.
ü      двоє чи троє добре підготовлені учні переглядають заповнені картки і коротко коментують результати для класу.
6)    В картку включати завдання, які відображають життя учнів класу, або лексичні одиниці, які вивчаються чи нещодавно вивчалися.
7)    Картка має такий вигляд (після того, як учень її заповнив):
Find someone who has read "The Adventures of Tom Sawyer" in English.
Name: Oleh.
Oleh has read The Adventures of Tom Sawyer".
Або:
Name: Nobody. Nobody has ever read "The Adventures of Tom Sawyer".

5. Things have changed since then. (7 класВживання the Present Perfect Tense).
1)    Учні працюють у групах. За 5-7 хв. кожна група повинна сказати чи написати, що відбулося або змінилося в запропонованій сфері життя:
    What has changed in your family since last year? (Your city; your street; your   school; means of transport; fashion; etc.)
2)    Кожна група робить повідомлення, а члени інших груп можуть запропонувати свої варіанти доповнення.

6.Brainstorming comparisons. (7 класВживання ступенів порівнянняприкметників, as, as; not so .as; than.)
1)    Учні отримують картку з назвами трьох предметів або їх зображенням.
2)    За 2-3 хв. вони повинні використати щонайбільше способів порівняти ці предмети.
3)    Учні працюють у малих групах, а групи змагаються між собою.
4)    Для порівняння можна запропонувати такі групи слів:
Ø A TV set, a lamp, a chair
Ø A mountain, a river, a lake
Ø A car, a bus, a bicycle.

7.Preferences. (7 класВживання ступенів порівняння прикметників,щоб повідомити про переваги й недолікипорівняти смаки.)
1)    Учні отримують набори назв чи зображень предметів, явищ, тварин і т.п.
Ø Dog, cat, canary
Ø Morning, afternoon, evening
Ø Summer, spring, winter
Ø Village, city, town
Ø TV, radio, video. Which do you prefer and why?
2)    Учні працюють індивідуально і в групах.
3)    Зразок відповіді: I prefer morning to afternoon because it is not so hot
4)    Можна порівняти свої смаки, узагальнити смаки групи, класу.

8. Detectives. (7 клас. Вживання абсолютної форми присвійних займенників.)
1)    Один учень — "детектив" — виходить із класу.
2)    Хтось з учнів подає вчителеві щось, що належить йому, але не виказує з першого погляду власника (олівець, гумку, підручник тощо).


3)    Коли «детектив» повертається, йому дають цей предмет і він починає "розслідування" шпигуючи учнів: Is this yours?

Більше цікавих ідей та ігр для уроків іноземної мови 
за наступними посиланнями а також тут:




Немає коментарів:

Дописати коментар