четвер, 20 жовтня 2016 р.

Конспект уроку. 7 клас


Розділ:     Food (7 клас)
Тема :      Кухня
Мета:           
1)     Повторити і закріпити лексику теми.
2)     Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями.
3)     Формувати навички діалогічного мовлення.
4)     Тренувати учнів у читанні та письмі.
5)     Формувати мовну здогадку.
6)     Продовжувати розвивати мислення.
Обладнання: Підручник, картки «Ларди»

ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.                Привітання.
T: Good morning everyone! I’m glad to see you. How are you?
Ps: Good morning teacher! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.
2.                Повідомлення теми та мети уроку.
T:  During our lesson today we will speak about kitchen and kitchen equipment and about things that help us cook food.
3.                Уведення в іншомовну атмосферу.
Учитель на дошці записує декілька груп слів. Учні мають визначити зайве слово в кожній групі.
·                can, cup, spoon, tin, bottle
·                sausage, fish, bacon, chicken, pork
·                orange, pineapple, cherry, strawberry, potato
·                cucumber, tomato, grapes, onion, red pepper
·                raw, frozen, fast, tinned, frozen
·                sugar, milk, butter, cheese, curds

ІІ. Основна частина уроку.
1.     Аудіювання. Впр. 2 ст. 35.
Учитель двічі читає текст. Учні уважно слухають і виконують завдання вправи. По закінченні роботи вони ланцюжком підбирають до дат підходяще визначення.
2. Розвиток умінь мовлення.
Учні в парах виконують завдання записане на дошці. По закінченні работи 2-3 учні стисло переказують відповіді своїх співрозмовників. Учитель контролює правильність граматичної побудови речень.
·                    Do you and your family argue about food you eat?
·                    Do you and your family argue about food you don’t eat?
·                    What are (aren’t) you allowed to eat?
·                    What should you eat to have a balanced diet?
·                    Do you often eat fast food?
3. Відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1)     Подання лексичного матеріалу. Учитель читає слова впр. 3 та 4 ст. 35, учні хором повторюють, потім читають і перекладають за допомогою вчителя.
2)     Відпрацювання нового лексичного матеріалу. Один з учнів читає визначення впр. 3 ст. 35, решта учнів має підібрати до нього підходяще слово. Той хто назвав правильний варіант читає наступне визначення.
3)     Гра Guess What”. Один з учнів загадує будь-який предмет зображений на фото, й описує його призначення не називаючи його. Решта учнів відгадує це слово. Той хто відгадав описує наступний предмет. Наприклад:
- You need this thing to fry food.
- Is it a wok?
- No, it isn’t.
- Is it a frying pan?
- Yes it is.
4)     Утворення пар. Учитель пропонує самостійно скласти пари з поданих слів (впр. 3 та 4). Той хто першим закінчив роботу, читає свої словосполучення вголос. Потім учні складають із ними речення протягом 3-4 хвилин. По закінченню роботи 2-3 учнів читають свої речення вголос.
4. Гра. Пошук аналогів (наприклад для слів апельсин або каструля). Називається який-небудь  предмет або  явище, наприклад,  "каструля(pot)". Необхідно  виписати  якомога більше  його  аналогів,  тобто|цебто| інших предметів, схожих  з|із| ним  за різними  істотними|суттєвих| ознаками. Можна також систематизувати ці аналоги по групах залежно від того,  з урахуванням|з врахуванням| якої властивості заданого  предмету вони підбиралися. Наприклад,  в даному випадку можуть бути названі|накликати| "сковорідка|птиця|"(pan), "черпак"(ladle) (посуд/kitchen utensils); "човен"(boat),  ванна|потяг|"(bath)  (мають глибину/have depth);  "тарілка"(plate)  (круглі/round|поваж)  і  ін.  Перемагає  той,  хто|КТО|  назвав|накликав|  найбільше число груп аналогів.

ІІІ.  Заключна частина уроку.
1.                Домашнє завдання.
2.                Підведення підсумків уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар