Тема : Приготування їжі
Мета:
1)
Повторити
і закріпити лексику теми.
2)
Ознайомити
учнів з новими лексичними одиницями.
3)
Повторити
і закріпити граматичний матеріал: злічувальні та незлічувальні іменники.
4)
Продовжувати
розвивати мислення.
5)
Практикувати
учнів в письмі.
6)
Виховувати
звичку вживати здорову їжу.
Обладнання:
Підручник, картки з вправами на граматику, картки «Ларди».
ХІД УРОКУ
І.
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.
Привітання.
T: Good morning
everyone! I’m glad to see you. How are you?
Ps: Good morning
teacher! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.
2.
Повідомлення
теми та мети уроку.
T: During our lesson today we will continuou
speaking about food. We will also practise using countable and uncountable
nouns in our speech.
3.
Перевірка
домашнього завдання.
4.
Уведення
в іншомовну атмосферу.
Клас розподіляється на групи по 3-4
учні, кожній з яких учитель пропонує вибрати 4 картки. Групи отримують завдання
використати ці слова у невеличкій 3-5 речень ситуації. По закінченні один
представник від кожної групи читає свою розповідь. Інші учні уважно слухають і
по закінченні учитель просить одного з учнів сказати коротко про що було
оповідання. Зміст розповіді потрібно передати максимально стисло і точно без
зайвих слів.
ІІ.
Основна частина уроку.
1.
Відпрацювання граматичного матеріалу: злічувальні та незлічувальні іменники.
1)
Учитель називає або показує продукти.
Учні по черзі, ланцюжком відповідають чи слово відноситься до злічувальних або
незлічувальних іменників.
2)
Учні отримують картки з завданнями.
1
Complete the sentences with some or any.
1 Have you got_____
brothers or sisters?
2 We don't need_____
olive oil.
3 Here are_____
letters for you.
4 I need_____
money.
5 Is there_____
petrol in the car?
2
Complete the sentences with much or many.
1 Have you got_____
homework?
2 We don't need_____
eggs. Just half a dozen.
3 Is there_____
traffic in your town?
4 I don't know_____
students in this class.
5 How_____
people live in your house?
3
Complete the sentences with a little, a
few, or a lot of.
1 I have_____
close friends. Two or three.
2 He has_____
money. He's a millionaire.
3 'Do you take_____
sugar in coffee?' 'Just . Half a spoonful.'
4 'Have you got_____
CDs?' 'Hundreds.'
5 I'll be ready in_____
minutes.
6 She speaks good Spanish, but only_____
Russian.
2. Подання тексту для читання. Впр. 1а ст. 34.
1)
Pre-Reading Activity. Етап підготовки
до читання.
Т: Do you know anything about preparing food? What is
it? In what way can we do it? …
2)
Reading . Етап читання.
Перед початком роботи
один учень уголос читає виділені слова, клас за допомогою вчителя перекладає їх
рідною мовою. Потім учні ланцюжком уголос читають текст і виконують впр. 1b та
1с ст.
34.
3.Відпрацювання нового лексичного матеріалу. Формулювання
визначень.
Учитель записує на дошці і
пропонує дати визначення наступним поняттям. При необходності корегує та
допомогає. Учні формулюють і записують.
Fresh food – food such as vegetables and fruit
Canned/tinned food –
food sold in cans
Frozen food – preserved by a
freezing process
Fast food – food such as
humburgers and chips, that people eat very quickly
Convenience food - food that needs
little preparation, especially food that has been pre-prepared
4. Складання речень.
Учитель пропонує учням
скласти і записати якомога більше речень, використовуючи словосполучення
протягом 3-4 хвилин. По закінченню роботи декілька учнів читають свої речення.
При необхідності учитель виправляє помилки.
ІІІ.
Заключна частина уроку
1.
Домашнє
завдання
2.
Підведення
підсумків уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар