четвер, 20 жовтня 2016 р.

Конспект уроку у 7 класі. Готуємо за рецептом


Розділ:     Food (7 клас)
Тема :      Готуємо за рецептом
Мета:           
1)           Повторити і активізувати лексику теми.
2)           Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями.
3)           Тренувати учнів у читанні та письмі.
4)           Навчати учнів аудіювання.
5)           Практикувати учнів у письмі.
6)           Сприяти розвиткові мовної здогадки.
7)           Виховувати увагу та наполегливість.
8)           Розвивати мислення.
Обладнання: Підручник, картки «Ларди»

ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.                Привітання
T: Good morning everyone! I’m glad to see you. How are you?
Ps: Good morning teacher! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.
2.                Повідомлення теми та мети уроку.
T:  We are continuing to speak about food and today we are going to discuss some recipes and ways to cook food.
3.                Перевірка домашнього завдання.
4.                Уведення в іншомовну атмосферу
На дошці записується записуються декілька груп слів. Учні по черзі виходячи до дошки мають доповнити змістовий ряд. Учень може доповнювати будь який рядок на свій вибір. Наприклад:
Vegetables – potato, …
Fruit – cherry, …
Processing – baking, …
Kitchen utensils – plate, …

ІІ. Основна частина уроку
1. Подання лексичного матеріалу.
Учитель читає слова, учні хором повторюють і всі гуртом вирішують до якого малюнку підходить слово.
2. Відпрацювання нового лексичного матеріалу.
Учитель пропонує учням самостійно скласти словосполучення із поданих слів. Той, хто першим закінчив роботу, читає свої словосполучення вголос.


Bake
Boil
Chop
Cut
Fry
Grill
Peel
Roast
Slice
Squeeze
chicken
turkey
fish
banana
onion
potato
meat
lemon
carrot
cake




Потім учні складають із ними речення користуючись вправою 2 ст. 36 протягом 3-4 хвилин. По закінченню роботи 3-4 учнів читають свої речення.
3. Аудіювання. Впр. 3 ст. 36.
Учитель двічі читає текст. Учні уважно слухають і слідкують. Після прослуховування учні відповідають на запитання.
- What is it?
- Can they make it?
- What can they make?
4. Формулювання визначень.
Учням подаються декілька  дієслів. Вони мають дати їм найбільш точні визначення. Визначення записуються в зошит. Потім з ціми дієсловами складаються речення(можно усно).
Bake – to cook by heat.
Mix – to combine smth. into one mass.
Pour – to flow in a stream.
Squeeze - to press (something) so as to extract a liquid.
5. Читання. Впр. 4 ст. 37.
 Учні протягом 2-4 хвилин самостійно підбирають речення до малюнків. Потім вони ланцюжком читають речення в правильному порядку. Учитель слідкує за правильністю виконання і в разі необхідності допомагає підібрати правильне речення.
6. Гра. Пошук протилежного.
Учні мають підібрати до поданих понять слова протилежні за значенням. Причому вони не обовязково мають бути антонімами. Для цього можна використовувати картки «Ларди».

ІІІ. Заключна частина уроку.
1.                Домашнє завдання.
2.                Підведення підсумків уроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар