четвер, 20 жовтня 2016 р.

Конспект уроку англійської мови для 7 класу


      Розділ:     Food (7 клас)
Тема :      Здорова їжа
Мета:           
1.           Повторити й активізувати лексику теми
2.           Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями
3.           Повторити граматичний матеріал: злічувальні та незлічувальні іменники
4.           Тренувати аудіювання
5.           Формувати комунікативні навички учнів
6.           Розвивати мислення
Обладнання: Підручник, картки «Ларди»

ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.                Привітання
T: Good morning everyone! I’m glad to see you. How are you?
Ps: Good morning teacher! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.
2.                Повідомлення теми та мети уроку.
T:  During our lesson today we will speak about food. We will discuss healthy and unhealthy food and your likes and dislikes in your eating habits.
3.                Уведення в іншомовну атмосферу
На дошці записується слово Food, треба спробувати визначити його істотні ознаки. Наприклад наявність каструлі (pot), бутерброда(sandwich) або яблука(apple) не впливають на поняття Їжа, хоча і відносяться до теми. Істотним може бути наприклад вода(water), м'ясопродукти(meat prpoducts), фрукти(fruit), овочі(vegetables) тощо.
    Т: Let’s try to define key words for the word Food

ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення.
1)                Учні відповідають на запитання вчителя
·                          What food do you prefer to eat?
·                          What food is healthy?
·                          Why should we eat healthy food?
·                          What food do vegetarians eat?
·                          What are you allowed to eat?
·                          Tell us about your likes in eating habits.
2)                Робота в парах
Проводиться невелика гра. Для проведення цієї гри використовуються картки «Ларди» Учні розподіляються по парах. Учитель, по черзі показує кожній парі картку і просить назвати переклад слова, зображеного на малюнку, англійською мовою. Якщо відповідь правильна, картка лишається у цієї пари учнів, якщо ні – учитель залишає її собі і переходить до іншої пари. Якщо пара учнів не може назвати переклад учитель може запропонувати цю картку іншим парам. Якщо ніхто не знає переклад, хтось з відповідаючої пари читає вголос слово, інші повторюють хором. Кількість карток із розрахунку 3-5 карток на кожну пару.
3)                Робота в парах
Після того, як учні отримали картки, вони 2-3 хвилини складають і записують словосполучення. Кожна пара зі своїми словами. По закінченню роботи кожна пара читає свої словосполучення.
4)                Робота в парах
Учитель пропонує учням скласти і записати по одному реченню з кожним словосполученням. При цьому можна поставити додаткову умову, наприклад, в реченні має бути не менше 7 слів. По закінченню, через 2-4 хвилини учні читають свої речення.
2. Подання тексту для читання. Впр. 4 ст. 33
1)                Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання
Т: Do you know anything about sources of food? What is it made from? What are the most popular groups of food? …
2)               Reading. Етап читання.
Перед початком роботи один учень уголос читає післятекстові речення. Потім учні ланцюжком уголос читають текст, вставляючи речення.
3. Аудіювання. Впр. 5 ст. 34
Учитель двічі читає текст. Учні уважно слухають. Після прослуховування учні читають речення і визначають чи відповідають вони змісту тексту.
4. Повторення і відпрацювання граматичного матеріалу: злічувальні та незлічувальні іменники.
Учитель записує на дошці слова і пропонує одному з учнів визначити, які з них можна порахувати, а які ні: cherry, banana, chocolate, sugar, milk, cake
Учитель пояснює правила учням ст. 172.
Учні виконують завдання на закріплення розглянутого матеріала. Учитель просить виписати з впр. 4 ст. 33 злічувальні та незлічувальні іменники. Декілька учнів читають свої відповіді.
ІІІ. Заключна частина уроку
1.                Домашнє завдання
2.                Підведення підсумків уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар