Тема : Здорова їжа
Мета:
1.
Повторити
й активізувати лексику теми
2.
Ознайомити
учнів з новими лексичними одиницями
3.
Повторити
граматичний матеріал: злічувальні та незлічувальні іменники
4.
Тренувати
аудіювання
5.
Формувати
комунікативні навички учнів
6.
Розвивати
мислення
Обладнання:
Підручник, картки «Ларди»
ХІД УРОКУ
І.
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.
Привітання
T: Good morning
everyone! I’m glad to see you. How are you?
Ps: Good morning
teacher! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.
2.
Повідомлення
теми та мети уроку.
T: During our lesson today we will speak about
food. We will discuss healthy and unhealthy food and your likes and dislikes in
your eating habits.
3.
Уведення
в іншомовну атмосферу
На дошці записується слово Food, треба
спробувати визначити його істотні ознаки. Наприклад наявність каструлі (pot),
бутерброда(sandwich) або яблука(apple) не
впливають на поняття Їжа, хоча і відносяться до теми. Істотним може бути
наприклад вода(water), м'ясопродукти(meat prpoducts),
фрукти(fruit), овочі(vegetables) тощо.
Т: Let’s try to define key words for the word Food
ІІ.
Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення.
1)
Учні відповідають на запитання вчителя
·
What food do you prefer to eat?
·
What food is healthy?
·
Why should we eat healthy food?
·
What food do vegetarians eat?
·
What are you allowed to eat?
·
Tell us about your likes in eating
habits.
2)
Робота в парах
Проводиться
невелика гра. Для проведення цієї гри використовуються картки «Ларди» Учні
розподіляються по парах. Учитель, по черзі показує кожній парі картку і просить
назвати переклад слова, зображеного на малюнку, англійською мовою. Якщо
відповідь правильна, картка лишається у цієї пари учнів, якщо ні – учитель
залишає її собі і переходить до іншої пари. Якщо пара учнів не може назвати
переклад учитель може запропонувати цю картку іншим парам. Якщо ніхто не знає
переклад, хтось з відповідаючої пари читає вголос слово, інші повторюють хором.
Кількість карток із розрахунку 3-5 карток на кожну пару.
3)
Робота в
парах
Після
того, як учні отримали картки, вони 2-3 хвилини складають і записують
словосполучення. Кожна пара зі своїми словами. По закінченню роботи кожна пара
читає свої словосполучення.
4)
Робота в
парах
Учитель
пропонує учням скласти і записати по одному реченню з кожним словосполученням.
При цьому можна поставити додаткову умову, наприклад, в реченні має бути не
менше 7 слів. По закінченню, через 2-4 хвилини учні читають свої речення.
2. Подання тексту для читання. Впр. 4 ст. 33
1)
Pre-Reading Activity. Етап підготовки
до читання
Т: Do you know anything about sources of food? What is
it made from? What are the most popular groups of food? …
2)
Reading . Етап читання.
Перед початком роботи
один учень уголос читає післятекстові речення. Потім учні ланцюжком уголос
читають текст, вставляючи речення.
3. Аудіювання. Впр. 5 ст. 34
Учитель двічі читає
текст. Учні уважно слухають. Після прослуховування учні читають речення і
визначають чи відповідають вони змісту тексту.
4. Повторення і відпрацювання граматичного
матеріалу: злічувальні та незлічувальні іменники.
Учитель записує на
дошці слова і пропонує одному з учнів визначити, які з них можна порахувати, а
які ні: cherry, banana, chocolate, sugar, milk, cake…
Учитель пояснює
правила учням ст. 172.
Учні виконують
завдання на закріплення розглянутого матеріала. Учитель просить виписати з впр.
4 ст. 33 злічувальні та незлічувальні іменники. Декілька учнів читають свої
відповіді.
ІІІ.
Заключна частина уроку
1.
Домашнє
завдання
2.
Підведення
підсумків уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар